O nas Hamak Sklep

Krótka historia Hamak Sklep

Wszystko zaczęło się w 2009 roku wraz z uruchomieniem sklepu internetowego: Hamak Sklep. Na przestrzeni lat sklep internetowy poszerzył swoją działalność o kraje zagraniczne. Obecnie działamy w ponad 8 krajach i wysyłamy nasze produkty do wszystkich krajów UE. Sklep internetowy obsługuje czteroosobowy zespół specjalistów. Dzięki temu możemy służyć wszystkim klientom dobrą radą na temat hamaków oraz zaspokajać powoli rosnące zapotrzebowanie na hamaki i fotele hamakowe.

Darmowa wysyłka i darmowe zwroty!

Niezależnie od tego, czy zamówisz u nas hamak, fotel hamakowy czy zestaw hamakowy, nie płacisz kosztów wysyłki! Dostawą zajmuje się firma DPD Parcel Service, która dostarczy Twoje zamówienie na czas na podany adres dostawy. Będzie Cię również informować na bieżąco o transporcie Twojego zamówienia. Otrzymasz wiadomość e-mail z informacją i ewentualnie wiadomość sms z przewidywanym czasem dostawy, aby być w domu Hamak Sklep i odebrać paczkę.

365 dni na zmianę zdania

W Hamak Sklep możesz zwrócić swoje zamówienie w ciągu jednego roku. Jeśli nie masz czasu na korzystanie z produktu lub nie jesteś nim wystarczająco zainteresowany, możesz go zwrócić.

Obsługa klienta jest do dyspozycji w każdy dzień roboczy!

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 można skontaktować się z obsługą klienta przez telefon, czat lub wiadomość e-mail. Jeśli masz pytania dotyczące swojego zamówienia lub produktu, który chcesz kupić za pośrednictwem naszej strony internetowej, skontaktuj się z obsługą klienta. Jeśli nie znamy odpowiedzi na jakieś pytanie, znajdziemy ją dla Ciebie!


AT | BE-FR | BE-NL | CH | CZ | DE | DK | ES | FI | FR | IE | IT | NL | PL | PT | SE | UK | US
© Hamak Sklep | Ogólne warunki i zasady | Polityka prywatności | Mapa strony